lauantai 15. syyskuuta 2012

108.

Olit sinä herttainen, 
Kuin pieni taivaan pilvinen. 
Kauan olit sinä täällä, 
Ihana aivan joka säällä. 
Kukaan voi sua unohtaa ei, 
sellainen olit sinä! 
Olit kuin pieni pilvi hento, 
laukkasit kuin linnun lento. 
Askeleesi kauas juostessasi kaikui, 
hirnahdukses, aina mulle asti raikui. 
Viimein pääsit kivuistas eroon, 
sulla varattuun hyvään oloon. 
Ikuiseen rauhaan voin sut nyt päästää, 
hyvä mun on sust muistot mielessäni säästää. 




Ehkä yksi elämäni pahimmista menetyksistä on tapahtunut. Sain nimittäin kuulla eilen, että minun entinen ponini Lili oli jouduttu lopettamaan.. Lili oli minulla ennen Aapoa. Se opetti minulle kaiken kisaamisesta, ja ylipäätään kaikesta! Poni opetti minulle, kuinka hyvin ihminen voi luottaa hevoseen. Näitä kaikkia asioita olen Aapon kanssa hyödyntänyt, vain Lilin ansiosta 
      Tiedän, että pikkusen herkkää, mutta ikävä on kova!







Että tällästä tänään:/ 
// Nora

1 kommentti: